OBȚINEREA ACTELOR PENTRU AJUTORUL FINANCIAR

Descriere

Pentru obținerea ajutorului de înmormântare pentru defuncții pensionari, angajați sau rudă grad I cu o persoană asigurată, ne putem ocupa de obținerea dosarului care trebuie să conțină:

  • cerere tip pentru ajutorul de înmormântare;
  • cupon de pensie sau adeverință salariat (după caz);
  • certificat de deces în original și copie;
  • actul de identitate al celui care solicită ajutorul financiar, original și copie;
  • dovezi în original și copii care atestă că solicitantul a suferit cheltuielile pentru înmormântare.

Dacă decedatul era asigurat, pensionar sau rudă a unei persoane care beneficiază de asigurare, dosarul este depus la casa teritorială/sectorială (în cazul capitalei) de pensii. Dacă decedatul era în șomaj, dosarul este depus la ANOFM (Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă).

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „OBȚINEREA ACTELOR PENTRU AJUTORUL FINANCIAR”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *